Nasze biuro obsługi klienta
Nasze biuro obsługi klienta
Pliki
Aktualności
Bezpośredni peering z siecią Microsoft
Kolejny kamień milowy w naszej infrastrukturze sieciowej – uruchomiliśmy bezpośrednią sesję BGP z Microsoft! 🔗💥Nowy peering pozwala nam na bardziej efektywną wymianę ruchu z usługami Microsoft (m.in. Azure, Office 365, Xbox Live), redukując opóźnienia i [...]
Nowe ceny pakietów HBO + HBO MAX
Szanowni Państwo, informujemy, że od 1 września br. zostały podniesione ceny detaliczne i rozliczeniowe pakietów HBO +Max Podstawowy oraz HBO +Max Standardowy. Ceny pakietu HBO +Max Premium (bezterminowego i na 12 miesięcy) nie zmieniły się. Nowe ceny pakietów dotyczą usług aktywowanych [...]
Nowy cennik już dostępny!
Z radością informujemy, że z dniem 1 lipca 2025 r. w życie wchodzi nowy cennik naszych usług telekomunikacyjnych. Zmiany są częścią naszych starań o jak najwyższą jakość usług i lepsze dopasowanie oferty do Waszych potrzeb. [...]
Nowy peering z Amazonem dzięki przyłączeniu do TPIX
Z radością informujemy, że od wczoraj posiadamy bezpośredni peering z Amazonem!To kolejny ważny krok w rozwoju naszej infrastruktury sieciowej. Realizacja tego połączenia trwała dłuższy czas, jednak finalnie udało się osiągnąć cel. Peering z Amazonem został [...]
Nowa prędkość internetu – 1500Mb/s!
Jesteśmy gotowi na przyszłość! Z dumą przedstawiamy naszą najnowszą ofertę: internet o prędkości 1,5 Gb/s. Dzięki 1500Mb/s pobierania i 120Mb/s wysyłania, możesz cieszyć się: ✅ ultraszybkim pobieraniem plików, ✅ płynnym streamingiem w 4K i 8K, [...]
Już jest! CANAL+ Online dostępny dla naszych klientów!
🔴 CANAL+ dostępny dla naszych Abonentów! 🎬⚽🎭 Mamy świetną wiadomość! Wszyscy Abonenci pakietów premium CANAL+ – CANAL+ Super Sport, CANAL+ Seriale i Filmy, CANAL+ Prestige oraz CANAL+ Select – otrzymują dostęp do serwisu streamingowego CANAL+! [...]
Najczęściej zadawane pytania