Obsługa klienta2024-03-29T14:27:04+01:00

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

Poniatowskiego 1
95-070 Aleksandrów Łódzki

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
9:00–16:00

Dane rejestrowe

Rąbień, ul. Pańska 8
95-070 Aleksandrów Łódzki

NIP: 7322174962
REGON: 360618830
KRS: 0000540457

Organ rejestrowy:
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

Kapitał zakładowy:
10000 zł
Data rozpoczęcia działalności:
2007-12-01

Kontakt

BOK Telefon
42 616 66 66

Biuro Obsługi Klienta:
biuro@stormmedia.pl

Dział finansowo-księgowy:
faktury@stormmedia.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

poniedziałek – piątek
8:00—18:00

tel. +48 42 616 66 66 wew. 3
tel. 697 138 158

Administrator sieci:
serwis@stormmedia.pl

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

Poniatowskiego 3
95-070 Aleksandrów Łódzki

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
9:00–16:00

Dane rejestrowe

Rąbień, ul. Pańska 8
95-070 Aleksandrów Łódzki

NIP: 7322174962
REGON: 360618830
KRS: 0000540457

Organ rejestrowy:
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

Kapitał zakładowy:
10000 zł
Data rozpoczęcia działalności:
2007-12-01

Kontakt

BOK Telefon
42 616 66 66

Biuro Obsługi Klienta:
biuro@stormmedia.pl

Dział finansowo-księgowy:
faktury@stormmedia.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

poniedziałek – piątek
8:00—18:00

tel. +48 42 616 66 66 wew. 3
tel. 697 138 158

Administrator sieci:
serwis@stormmedia.pl

Nasze biuro obsługi klienta

Nasze biuro obsługi klienta

Aktualności

Nowe Biuro Obsługi Klienta!

2024-03-29|0 Comments

Mamy świetną wiadomość! Chcielibyśmy was poinformować, że nasze Biuro Obsługi Klienta przeniosło się do nowego, świeżego lokum! Nie oddaliliśmy się zbyt daleko - nowe biuro znajduje się tuż obok poprzedniego miejsca. Przenosiny odbyły się w [...]

Nowa promocja!

2024-02-09|0 Comments

Ogłaszamy nową promocję Przechodząc do nas od innego operatora otrzymujesz gratis dwa miesiące super szybkiego internetu światłowodowego!!! Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu poznania szczegółów. Promocja obowiązuje do 30.04.2024

Newsletter Jambox TV nr. 745

2024-02-09|0 Comments

Dzień dobry w piątek! Gdzie można złożyć reklamacje na tę pogodę? Jeśli ta parszywa aura powoduje u Was spadek nastroju - mamy na to radę Zajrzyjcie do naszego tygodnika i poczytajcie o świetnej komedii "Kiedy [...]

Newsletter Jambox TV nr. 744

2024-02-02|0 Comments

Dzień dobry w lutym! Jak tam u Was z tą zimą? Deszczowa, czy śnieżna? Na szczęście nasze propozycje na ferie są zupełnie niezależne od pogody! Włącznie TV i w mig przenosicie się, dokąd tylko chcecie! [...]

Newsletter Jambox TV nr. 742

2024-01-19|0 Comments

Dzień dobry w piątek! Jak co tydzień, serdecznie zachęcamy do lektury naszego tygodnika: https://www.jambox.pl/newsletter/tygodnik-nr-742 Życzymy pięknego weekendu!

Newsletter Jambox TV nr. 741

2024-01-15|0 Comments

Dzień dobry w ten piękny zimowy piątek! Jakie macie plany na weekend? Narty? Sanki? Czy może ciepły koc i dobry film? W taką aurę doskonale sprawdzi się nowy sezon serialu "Detektyw"! Będziecie oglądać? Łapcie nasz [...]

Najczęściej zadawane pytania

Jak opłacać FV?2023-08-03T13:07:37+02:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 3 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Jaki jest obowiązujący okres rozliczeniowy?2023-08-03T13:07:51+02:00

Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu?2023-08-03T13:08:03+02:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe?2023-08-03T13:08:15+02:00

Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy wysyłamy FV swoim klientom?2023-08-03T13:08:27+02:00

Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie

Gdzie na FV znajduje się numer konta?2023-08-03T13:08:38+02:00

Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy?2023-08-03T13:08:52+02:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z brakiem płatności?2023-08-03T13:09:41+02:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty?2023-08-03T13:09:57+02:00

Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób moge przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału?2023-08-03T13:10:13+02:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związana z postępowianiem windykacyjnym?2023-08-03T13:10:23+02:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Czy moge ze swojego konta opłacić rachunek innemu Abonentowi?2023-08-03T13:10:34+02:00

Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.

Jak sprawdzić prędkość Internetu?2023-08-03T13:10:44+02:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.

Czy jest możłiwość wykupienia zewnętrzego adresu IP?2023-08-03T13:10:53+02:00

Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy łącza w sieci są symetryczne?2023-08-03T13:11:14+02:00

Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.

Go to Top