Internet światłowodowy bloki2024-02-27T13:11:59+01:00
Home/Internet światłowodowy bloki

Internet szybki
i niezawodny

Home/Internet światłowodowy bloki

Internet
światłowodowy

Oglądaj, graj, pracuj i słuchaj
muzyki. Wszystko w jednym czasie.

Filtruj oferty:

Filtruj oferty:

✓ Internet na 24 miesiące

✓ Internet na 12 miesięcy

Oferta bloki

Internet światłowodowy
400 Mb/s

49,00 zł / mies.

Internet światłowodowy
Pobieranie do 400Mb/s
Wysyłanie do 40 Mb/s
Brak limitów danych

Instalacja: 49 zł
Umowa: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Oferta bloki

Internet światłowodowy
600 Mb/s

59,00 zł / mies.

Internet światłowodowy
Pobieranie do 600Mb/s
Wysyłanie do 60 Mb/s
Brak limitów danych

Instalacja: 49 zł
Umowa: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Oferta bloki

Internet światłowodowy
900 Mb/s

69,00 zł / mies.

Internet światłowodowy
Pobieranie do 900Mb/s
Wysyłanie do 90 Mb/s
Brak limitów danych

Instalacja: 49 zł
Umowa: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Odkryj ofertę! Sprawdź czy jesteś w zasięgu naszej sieci światłowodowej

Usługi dodatkowe

Router WiFi AX

Rozszerz zasięg WiFi w domu dzięki naszej usłudze
Mocniejszy sygnał, lepsza jakość połączenia,
większy komfort korzystania!

Cena miesięczna: 10,00 zł
Koszt aktywacji: 0,00 zł
Czas umowy: 24 miesiące

Stały Publiczny adres IP

Bezpieczny dostęp, zdalne zarządzanie,
szybkie transfery. Twój indywidualny stały adres
online dla stabilności i kontroli w sieci.

Cena miesięczna: 10,00 zł
Koszt aktywacji: 0,00 zł
Czas umowy: 24 miesiące

Telefon stacjonarny VOIP

Stabilne połączenia, doskonała jakość dźwięku,
bezawaryjność. Twój niezawodny towarzysz
do rozmów biznesowych i osobistych.

Cena miesięczna: 20,00 zł
Koszt aktywacji: 0,00 zł
Czas umowy: 24 miesiące

Telefonia
komórkowa mobile

Doskonała jakość rozmów, stałe połączenie
z bliskimi i światem biznesu. Bez względu na
potrzeby, mamy idealny plan dla Ciebie.

Cena miesięczna: 14,90 zł
Koszt aktywacji: 0,00 zł
Czas umowy: 24 miesiące

Zalety domowego Internetu

Brak przerw w najciekawszych momentach

Jakość Full HD pozwoli Ci zanurzyć sie w klimat filmu

Brak przerw
w najciekawszych momentach

Jakość Full HD pozwoli Ci
zanurzyć się w klimat filmu

Pracuj
zdalnie z domu

Brak niezręcznych przerw w wideokonferencjach. Nie przegap szczegółów i zobacz wszystkie raporty. I zobaczą Cię jeśli chcesz.

Pracuj
zdalnie z domu

Brak niezręcznych przerw w wideokonferencjach.
Nie przegap szczegółów i zobacz wszystkie raporty.
I zobaczą Cię jeśli chcesz.

Połącz
ucz się zdalnie

Ciężkie pliki, seminaria internetowe na żywo, podręczniki, prace semestralne i raporty – wszystko się ładuje.

Połącz
ucz się zdalnie

Ciężkie pliki, seminaria internetowe na żywo,
podręczniki, prace semestralne i raporty – wszystko się ładuje.

Zarządzaj inteligentnymi urządzeniami

Włącz czajnik z sypialni, uruchom robota odkurzającego, poproś inteligetny głośnik o włączenie muzyki zgodnie z Twoim nastrojem.

Zarządzaj inteligentnymi
urządzeniami

Włącz czajnik z sypialni, uruchom robota odkurzającego,
poproś inteligetny głośnik o włączenie muzyki zgodnie z Twoim nastrojem.

Najczęściej zadawane pytania

Czy łącza w sieci są symetryczne?2023-08-03T13:11:14+02:00

Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.

Czy jest możłiwość wykupienia zewnętrzego adresu IP?2023-08-03T13:10:53+02:00

Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak sprawdzić prędkość Internetu?2023-08-03T13:10:44+02:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.

Czy moge ze swojego konta opłacić rachunek innemu Abonentowi?2023-08-03T13:10:34+02:00

Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związana z postępowianiem windykacyjnym?2023-08-03T13:10:23+02:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób moge przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału?2023-08-03T13:10:13+02:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty?2023-08-03T13:09:57+02:00

Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z brakiem płatności?2023-08-03T13:09:41+02:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy?2023-08-03T13:08:52+02:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Gdzie na FV znajduje się numer konta?2023-08-03T13:08:38+02:00

Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”

Czy wysyłamy FV swoim klientom?2023-08-03T13:08:27+02:00

Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe?2023-08-03T13:08:15+02:00

Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu?2023-08-03T13:08:03+02:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest obowiązujący okres rozliczeniowy?2023-08-03T13:07:51+02:00

Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Jak opłacać FV?2023-08-03T13:07:37+02:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 3 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 1

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 3

Go to Top